O projekcie
KIBICOWSKIE #FairantOnTour W strukturze fan-owned najbardziej charakterystyczne jest przenikanie się kibiców, zawodników i działaczy. Każdy sympatyk ma szansę stać się współwłaścicielem, prezesem czy piłkarzem. W związku z tym chcielibyśmy podziękować całej Fairantowej rodzinie za dotychczasowe zaangażowanie w projekt i jego promocję w Polsce i zagranicą. W tym celu chcielibyśmy zamówić gadżety kibicowskie (np. czapki, koszulki czy też szaliki) oraz zorganizować kolejny wyjazd zagraniczny. Jak dotąd byliśmy już wspólnie we Włoszech (del Pozzo), Słowacji (Čierny Balog) a ostatnio także w Serbii (Belgrad). Dzięki naszej akcji #WszedzieFairant także w wielu innych miejscach (sprawdź mapę! https://fairant.pl/wszedzie-fairant) Medialnie Fairant był obecny także w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy nawet w serbskiej telewizji. Wszystko za sprawą Beton Ligi - odpowiedzi amatorskiej piłki na biznesowy projekt Superligi. Właśnie wyprawa na kolejne po Belgradzie spotkanie w ramach tego kontrprojektu (np. Bośnia, Macedonia, Kosowo) mogłaby być wyśmienitą nagrodą dla społeczności Fairanta oraz kolejną promocją polskiej piłki amatorskiej za granicami kraju! Tym efektywniejszą, jeśli połączoną z dumnym eksponowaniem klubowych emblematów na kibicowskich gadżetach. #CzasNaFairant 💚🖤